حس میکنم افسردگی دوران بارداری گرفتم🥸

۸ پاسخ

تنها نیستی 🥲🥲

منم گرفتم بدجور

من نیزززز😔 بهم بگن چرا؟ میزنم زیر گریه😢

منممم

نرماله بخاطر هورمونه

منم. همین الان کلی گریه کردم

کلا همه افسردگی گرفتن دیگه چه برسه به ماهای که بارداریم و هورمونامون بهم ریخته 🥲

منم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری