18 هفته و 1 روز تایم خوبیه برای آنومالی؟

۱۶ پاسخ

عزیزم شما قبل بارداری ازمایش اسپرم دادین ؟ اگه دادین میشه بفرستین برام میخام با ازمایش همسرم مقایسه کنم

من 18هفته 3 روز میرم دکترم گفت بهترین زمان همین حدوداست

من۱۸.۴میرم اره بد۱۸ خوبه

اره.

من فردا میرم ۱۹میخوام برم

برا من ۱۸ هفته ۴ روز نوبت زده دوشنبه میرم

آره برای منم ۱۸ هفته زده

آره عزیزم

نزدیک ۱۹ هفته برو
۱۸ هفته و ۴ روز برو

اگه ۱۹ بری بهتره. خیالت هم‌راحتتره

دکتر من گفت بهترین زمان ۱۹ تا ۲۰ هفته چون بچه بزرگتر میشه همچیش بهتر دیده میشه منتظرم ۱۹ کامل بشم برم

اره عزیزم خوبه

من شنبه میرم ۱۸هفته و ۲ یا ۳روز میشم

بله عزیزم

یس

بله تا ۲۲ هفته وقت داری

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🐣 مامان جوجه کوچولو 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کارن 🐣 مامان کارن 🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری