۲ پاسخ

من و شوهرم گرمایی هستیم بچمون هم گرماییه ببین دمای بدن بچت و اتاق خوبه

پسر منم اینطوریه خودت یا شوهرت اینجوری هستین؟ اگه آره ژنتیکیه چون من و شوهرم هردو اینجوری هستیم

سوال های مرتبط

مامان نــــورا💫🧿 مامان نــــورا💫🧿 ۱۶ ماهگی
مامان شاهان کوچولو😍 مامان شاهان کوچولو😍 ۱۵ ماهگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی