خانمهای عزیز سلام
مصرف مربای هویج خطری نداره ؟

۳ پاسخ

نه فقط زیاده روی نکن

زیاد نخور چون ویتامین k داره

اگر دیابت نداشته باشی خیر

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی