مربای هویج بخورم اشکالی داری یکم؟

۳ پاسخ

نه بخور ولی زیاده روی نکن قندش بالاس

خود هویج و آبش ام میتونی بخوری .سه ماه اول ممنوعیت داره .هر چی حوس میکنید بخورید ولی در حد کم مثلاً هفته ای ی لیوان آب هویج .هیچ اتفاقی نمی افته .من که سنم بالا هیچ ممنوعیت غذایی ندارم پیش چندتا فوق متخصص ام رفتم .هر چی حوس کنم میخورم خیلی ام حال میده 😅

نه چه اشکالی در حد اعتدال میشه همه چی خورد

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری