خانما تو چایی یکم دارچین باشه اشکالی داره بخورم

۷ پاسخ

عزیزم دکترم به من گفت همه چی بخور فقط به تعادل بخور. تنها چیزی که گفت نخورم فست فوده

نه بابا من تو قیمه هم میریزم
تو قوری هم از چوبش میریزم گاهی

اشکالی نداره

نه اشکال نداره منم همیشه تو چاییم میریزم

کمش مشکلی نداره

ن همیشه ت چاییم می ریزم

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ب‍‌چ‍‌هم‍‌م👶🍼 مامان ب‍‌چ‍‌هم‍‌م👶🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری