هرچیزی اندازش مجاز حالا تو چای عب نداره بابا افراط نکن
ن عزیزم کی گفته نبایدخورد کیلویی نخوردی ک هفته ات پایینه رعایت کن کم بخور بایبارم هیجی نمیشه گلم من از اول بارداری کلاخوردم همیشه توچاییم دارچین و زنجبیل هست مشکلی ام ایجاد نکرده ولی خب رعایت کن
نه بابا
با ی ذره چیزی نمیشه
منم گاهی خوردم
مشکلی نداره منم میخورم گاهی
کممم مشکلی نیست
من همیشه براخودمون میندازم اتفافا براتهوع میگن خوبه .... دم کرده ی دارچین خالص بده نه اینکه یه ذره چوب دورچین تو چایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.