خانوما تو چایی دارچین بود نمیدونستم نباید خورد؟؟۷

۵ پاسخ

هرچیزی اندازش مجاز حالا تو چای عب نداره بابا افراط نکن

ن عزیزم کی گفته نبایدخورد کیلویی نخوردی ک هفته ات پایینه رعایت کن کم بخور بایبارم هیجی نمیشه گلم من از اول بارداری کلاخوردم همیشه توچاییم دارچین و زنجبیل هست مشکلی ام ایجاد نکرده ولی خب رعایت کن

نه بابا
با ی ذره چیزی نمیشه
منم گاهی خوردم

مشکلی نداره منم میخورم گاهی
کممم مشکلی نیست

من همیشه براخودمون میندازم اتفافا براتهوع میگن خوبه .... دم کرده ی دارچین خالص بده نه اینکه یه ذره چوب دورچین تو چایی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری