سلام خوبین یک سوال میشه تو شیرم یکم دارچین بریزم بخورم

۷ پاسخ

من تو همه غذاهامم استفاده میکنم

یکم مانعی نداره ولی شیر با عسل خیلی معرکس

یه مقدار کم مانعی نداره بخور منم میخورم

یکم یکم نه ولی هر روز تکرار نکن قاعده اوره
خرما و پودر سنجد هم میتونی بزنی بجاش

نه نخور

من تو همین هفته تو یبار چایشو خوردم

نه گرمه نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه🍼🤍🌱 مامان معجزه🍼🤍🌱 هفته هفتم بارداری