۱۱ پاسخ

اگه هماتوم و اینا داری نخور اگه نه در حد خیلی کم برای چاشنی غذا مشکلی نداره فک کنم

در حد کم اشکالی نداره
ولی مصرف نشه بهتره
مثل زعفران هست

نه چه ضرری تو غذا هیچ مشکلی نداره دمنوش خوب نیست

در حد کم نشکلی نداره عزیزم

من یه بار فقط یکم تو فلافل ریختم که مشکلی نبود

در حد کم نه من که استفاده کردم

یکم تو غذا عیب نداره

درحدکم توی غذا مشکل نداره

دارچین تو بارداری خوب نیس سه ماهه اول سقط اوره الان و نمیدونم بهتره استفاده نکنی چیز مهمی که نیس

نریزی بهتره

توی غذا در حد کم مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه🍼🤍🌱 مامان معجزه🍼🤍🌱 هفته هفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری