خانما این مقدار دارچین و هل بریزم غذا مشکلی نداره؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم گفتی اسم پسر بگو

میران
آرتیا
سایمان
آردا
آراد
دارا
دایان
دیان
نیکان
نیهاد
نیوان
نویان
الوین
نلوین
ایلان
ارسام
آرشا
آرتا
ساوُش
تیوان
آیهان
ویهان
آیان
یارا
ماهور
علیسان
ایلیا
علی
محمد
رضا
عماد
نیکمهر
مهرسام
کیانمهر
اورهان
دُرهان
شاهان
شاها
نورهان
بهنیا
بامداد
باراد
بهداد
بردیا
کیان
کایان




خواستی بیشترم میگم

هل مگ مشکل داره؟

من هر روز هل میریزم توی چای

نه بریز من که میخورم همس

هیچی خوردنش مشکل نداره نباید فقط زیاده روی کرد

نه عزیزم من مامانم همیشه می‌ریخت خونه خالمم میرفتم اون کلی می‌ریخت داخل غذا چیزی نمیشه بااین مقدار

نه برای چی مشکل داشته باشه؟؟؟
حساس نباشین عزیزم هرچیزی کمش عیبی نداره

نه عزیزم مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری