سلام خانوما دارچین توی غذا مشکلی داره؟چوب دارچین

۵ پاسخ

کلنی گرمیجات نخورید

نه چه مشکلی ؟ فق کم باشه اوکیه
هرچیزی کمش ضرر نداره
فق جوشنده هاشون مشکل دارن
وقتی تو غذا استفاده بشه اوکیه
من ۸ هفته بودم زعفران ریختم تو مرغ شکم پر و حتی رو برنجم زرشک و زعفران ریختم دوسه بار خوردم
اویشن و دارچین ...ایناهم تو غذا زیاد خوردم

در حد زعفرون

در حد یکم ن ولی زیادش نخور

سلام ن من همیشه میندازم

سوال های مرتبط

مامان معجزه🍼🤍🌱 مامان معجزه🍼🤍🌱 هفته هفتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری