منکه یکی از ادویه های اصلیه غذاهامه
نه بالا من همیشه میریزم
ن بابا منکه همیشه میزنم
یکم اشکال نداره
به نظر من هیچ چیزی توی بارداری ممنوع نیست فقط از هرچیزی باید کم استفاده بشه
من که خیلی استفاده کردم دارچین تا به الان
منم گاهی میریزم
نه عزیزم یکمش مشکلی نداره
نه ایرادی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.