دخترا ی کم دارچین تو غذا ایراد داره؟

۸ پاسخ

منکه یکی از ادویه های اصلیه غذاهامه

نه بالا من همیشه میریزم

ن بابا منکه همیشه میزنم

یکم اشکال نداره
به نظر من هیچ چیزی توی بارداری ممنوع نیست فقط از هرچیزی باید کم استفاده بشه

من که خیلی استفاده کردم دارچین تا به الان

منم گاهی میریزم

نه عزیزم یکمش مشکلی نداره

نه ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه💕 مامان پناه💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💕 آنیل جون💕 مامان 💕 آنیل جون💕 ۸ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری