من که تقریبا دو ماهه هوس بندری کردم ولی نخوردم،گفتم لابد ضرر داره
نخوری بهتره
من از اول تا الان یه بار خوردم برا رفع هوس فک نکنم مشکلی داشته باشه
هوس کردی؟؟
نمیدونم چرا همش چیزایی هوس میکنیم که ضرر داره 😅
همیشه ضرر داره
بارداری بیشتر
نه من خوردم چندبار چیزی نشده
ن یکبار چیزی نمیشه
من خوردم در حد رفع هوس عیب نداره
من که دوس ندارم کلا.ولی بهداشتی و تمییز باشه یبار اشکالی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.