دخترا خوردن سوسیس کم ضرر داره تو بالداری؟!

۹ پاسخ

من که تقریبا دو ماهه هوس بندری کردم ولی نخوردم،گفتم لابد ضرر داره

نخوری بهتره

من از اول تا الان یه بار خوردم برا رفع هوس فک نکنم مشکلی داشته باشه

هوس کردی؟؟
نمیدونم چرا همش چیزایی هوس میکنیم که ضرر داره 😅

همیشه ضرر داره
بارداری بیشتر

نه من خوردم چندبار چیزی نشده

ن یکبار چیزی نمیشه

من خوردم در حد رفع هوس عیب نداره

من که دوس ندارم کلا.ولی بهداشتی و تمییز باشه یبار اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه من✨ مامان معجزه من✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی