استخر رفتن تو بارداری ایراد داره؟

۱۱ پاسخ

بله قطعاااااا . باعث‌باز شدن دهانه رحم و زایمان زودرس میشه. مثله زایمان در آب عمب میکنه دیگه

عفونت

آره نباید بری

از دکترت صلاح کن

آبجی من سر بارداری اولش وزنش زیاد شده بود پا درد داشت دکترش گفته بود هفته ای یک الی دوبار بره استخر آب وزن آدم رو میگیره اذیت نمیشی ...فقط راه می‌رفت تو آب ولرم یا نشسته بود

من از دکترم پرسیدم گفت پیاده روی تو اب خوبه من دو هفته یه بار میرم ولی شنا کردن نه فقط پیاده رویی

نه
من هم انتی از دکتر پرسیدم هم بعد انومالی گفت مشکلی نداره
گفتن عفونت نگیرم یوقت گفت نه الان استخرا اینقد کلر داره فقط مواظب باش سر نخوری

از دکترت بپرس .

مراعات کن عزیزم واجب نیس

بله هم بخاطز کلر اب هم بخاطر عفونتی ک ممکنه بگیری

آره.

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان فندقم🌰 مامان فندقم🌰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری