۵ پاسخ

وای حلیم😭😭😭نه مشکلی نداره عزیزم زیاد نریز

دارچین خوب نیس

مشکلی ک ندارع من خودم با شیر ترکیب میکردم می‌خوردم

کنش اشکال نداره،همه چیز بخور ولی کم،حتی زعفرون

نه عزیزم بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه🍼🤍🌱 مامان معجزه🍼🤍🌱 هفته هفتم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد