۴ پاسخ

من حتی زعفرون هم میخوردم ،هرچیزی کمش مشکل نداره مگر شرایط خاص یا حساسیت خاصی داشته باشین

اگه پردارچیته نخور

من فشارم که میاد پایین روی سیب و به دارچین و نمک میزنم میخورم

اره بابا، هیچی نمیشه در حد هفته ای یک بار

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری