سلام دوستان چای دارچین ضررداره

۵ پاسخ

الان هفته های شما زیاد ضرر نداره ولی سعی کن کم باشه دارچین

نخور البته هفته ت بالاتر رفته ولی من اوایل خوردم نمیدونستم باردارم و متاسفانه بستری شدم

منکه هر شب میخورم ولی خیلی کم میریزم تو قوری نوک قاشق چایخوری

دارچین گرمه

رفتم خونه مادر شوهرم چای دارچبن درست کرده بود خوردم

سوال های مرتبط

مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان 💞مــایــســا💞 مامان 💞مــایــســا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی   💞 مامان نی نی 💞 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری