سلام ‌کسی هست تو هفته من چای دارچین زنجبیل بخوره؟

۹ پاسخ

زنجبیل مقدار کمش اشکال نداره برای تهوع عالیه👌

اینا گرمی جات هستن حتما با دکترت مشورت کن بعد بخور

عزیزم تو یا درد داری یا درحال خوزدنب

همیشه صبحا تو چاییم چوب دارچین یا ی تیکه زنجبیل تازع میریزم نوبتی

من میخورم

منکه هربار میخورم

چه اشکالی داره
دکتر به من تو هفته های پایین گفت بخور تهوع که داری بهتر میشی

سلام من چای زنجبیل میخورم دارچین نه

من همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی   💞 مامان نی نی 💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی