سلام مامانا
چای زنجبیل با نبات میشه خورد؟

۵ پاسخ

نبات سفید بخور زعفرونی ها همش رنگن و بهتره استفاده نشه چه برای خودتون چه جنین

بله گلم مجازه

اره اتفاقا برای حالت تهوع میگفتن جوابه

زنجبیل برا تهوع هم اوکیه و توصیه میکنن کم استفاده بشه ، شما زیاد نخور جهت اطمینان

آره عزیزم منم حالموخوب میکنه ولی زنجبیل زیادنریز

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی