۱۵ پاسخ

نه ضرر نداره منم سردیم میشه میخورم
نوک قاشق زنجبیل و نبات تو آبجوش حل کن بخور

من از اول بارداری صبحا چای نبات خوردم هر روز صبح . صبحانه هم عسل خوردم ا. هیچی بد نیست در حد اعتدال

آخه زعفرون توی نبات چقدره که بعضیا اینقدر حساسن!؟😅
اینجوری که تو گهواره میگن کلا حامله که میشی باید بری بمیری چون همچی برات ضرر داره نباید بخوری 🤣
بخور بابا هیچیت نمیشه
اتفاقا واسه سردی عالیه یا بعضی وقتا اسیدمعدت بیشتر میشه یا به اصطلاح ترش میکنی ، خیلی زود خوب میشی

من از اول بارداری صبحا چای نبات خوردم هر روز صبح . صبحانه هم عسل خوردم ا. هیچی بد نیست در حد اعتدال

آخه زعفرون توی نبات چقدره که بعضیا اینقدر حساسن!؟😅
اینجوری که تو گهواره میگن کلا حامله که میشی باید بری بمیری چون همچی برات ضرر داره نباید بخوری 🤣
اگه بهت میسازه ، بخور بابا هیچیت نمیشه
اتفاقا واسه سردی عالیه یا بعضی وقتا اسیدمعدت بیشتر میشه یا به اصطلاح ترش میکنی ، خیلی زود خوب میشی

آخه زعفرون توی نبات چقدره که بعضیا اینقدر حساسن!؟😅
اینجوری که تو گهواره میگن کلا حامله که میشی باید بری بمیری چون همچی برات ضرر داره نباید بخوری 🤣
بخور بابا هیچیت نمیشه
اتفاقا واسه سردی عالیه یا بعضی وقتا اسیدمعدت بیشتر میشه یا به اصطلاح ترش میکنی ، خیلی زود خوب میشی

آخه زعفرون توی نبات چقدره که بعضیا اینقدر حساسن!؟😅
اینجوری که تو گهواره میگن کلا حامله که میشی باید بری بمیری چون همچی برات ضرر داره نباید بخوری 🤣
بخور بابا هیچیت نمیشه
اتفاقا واسه سردی عالیه یا بعضی وقتا اسیدمعدت بیشتر میشه یا به اصطلاح ترش میکنی ، خیلی زود خوب میشی

آخه زعفرون توی نبات چقدره که بعضیا اینقدر حساسن!؟😅
اینجوری که تو گهواره میگن کلا حامله که میشی باید بری بمیری چون همچی برات ضرر داره نباید بخوری 🤣
بخور بابا هیچیت نمیشه
اتفاقا واسه سردی عالیه یا بعضی وقتا اسیدمعدت بیشتر میشه یا به اصطلاح ترش میکنی ، خیلی زود خوب میشی

آخه زعفرون توی نبات چقدره که بعضیا اینقدر حساسن!؟😅
اینجوری که تو گهواره میگن کلا حامله که میشی باید بری بمیری چون همچی برات ضرر داره نباید بخوری 🤣
بخور بابا هیچیت نمیشه
اتفاقا واسه سردی عالیه یا بعضی وقتا اسیدمعدت بیشتر میشه یا به اصطلاح ترش میکنی ، خیلی زود خوب میشی

ن عزیزم ضرر نداره

در حد خیلی کم
نبات بدون زعفران باش

نبات که واسه سردی تاثیر نداره یبوستم باشی بدترش میکنه ولی دمنوش زنجبیل خوبه

نه اصلا نبات زعفرون داره که ضرر هست
زنجفیل هم گرمی هست اونم ضرر داره ممکنه انقباظ بیاره نخور

منکه چندبار خوردم.البته چای کمرنگ با نبات و زنجبیل کم

چایی منظورمه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد