مربای هویج میخورین مامانا

۷ پاسخ

من مربا توت فرنگی میخورم با خامه هویج رو نه نخوردم از اول

منم دوس دارم باکره 🥲گفتم ببینم ضرر نباشه آخه هویج واب هویجو میگن ضرره

براقندبرای زیادیش ضررداره

اره چرا نخوریم اتفاقا من یکی از صبحانه های مورد علاقم کره با عسل یا مربا هویجه

اره زیاد

منم میخورم

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان ....... مامان ....... ۷ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری