مامانا شما عسل میخورین ؟

۱۶ پاسخ

هر از گاهی بله
مخصوصا شیرعسل

بله تو چایی میریزم

عسل بی خطره ولی چون اکثرا فیک هستن میگن بخاطر قندش خورده نشه به گوارشم کمک میکنه ولی بازم کم باید مصرف بشه

نه تو بارداری نخوردم اصلا

بله.

گاهی اوقات اره

اره من ه روز میخورم ضرر نداره الکی میگن

هرچیزی به اندازه مشکل نداره

میخورم دوس دارم

بخور بابا من از ماه چهارم اولش دیگ خوردم هرروز صب میخورم بعدش اون ک عسل طبیعی نیس همش عصارشه

من تا یک ماه پیش هر روز دوتا قاشق می‌خوردم

بخور بابا مگه میخوای یه کندو عسل بخوری برا این یه قاشق دو قاشق تو میخوری مثلا میخواد چی بشه؟

اره گاهی صبحانه میخورم

بله ولی من کلن تو هیچ چیزی زیاده روی نمیکنم یعنی از قبلم همینطور بودم

بله من میخورم
اما چون طبعم گرمه بیشتر سرکنگبین میخورم یا شربت ابلیمو درست می کنم میخورم .
خیلی کم پیش میاد کره عسل بخورم

گهگاهی اوقات اره. ولی شنیدم ک میگن زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری