شما عسل میخورین؟؟

۱۴ پاسخ

فک کنم بیشترین چیزی که تو بارداری خوردم از اول تا الان عسل بوده

عسل بهارنارنج بخور مشکلی نداره
عسل آویشن نخور

اره با تخم مرغ آبپز میخورم تو آبجوش هم میریزم میخورم

من از اول بارداري خوردم

اره بد نیس ک

من هر روز صبحانه عسل و خامه میخورم

صبحانه با ارده قاطی میکنم میخورم

منم میخورم

خوبه برا وزن جنین با کره

اره عزیزم تو بیش‌تر غذاها زیاده روی نکنی میشه در بارداری بخوری

اره هفته ی

اره مگه بده

من ک فعلا قند دارم نمیخورم
اما قبلا باشیر میخوردم

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۳ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی