طول سیرویکس ۳۲کمه؟

۸ پاسخ

خوبه ولی مراعات کن که نیاد پایین

۳۰دیگه لب مرزه سرپا زیاد واینسا راهم نرو زیاد

باید چک شی بازم . ولی استراحت نسبی داشته باش. من ۱۱ هفته ۳۰ بودم واژینال. ۱۳ هفته شکمی توی ان تی ۳۱ بودم. دکترم گفته شیاف و استراحت نسبی تا بازم چک کنیم بالا میاد یا پایین میره

خوبه عزیزم منم همینم

برای منم ۱۲ هفته ۳۰ بود استراحت کردم الان شده ۳۲🥲

نه عزیزم خوبه منم همینم

ن خوبه واسه منم ۳۲ بود

خوبه ولی سعی کن کمتر نشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولوم مامان پناه کوچولوم هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری