۵ پاسخ

برا من33 میگن لب مرزه

منم ان تی ۳۳ بودم نمیدونم فردا انومالی دارم خداکنه بالا باشه

باید از توالت فرنگی استفاده کنید خیلی خم و راست نشید اصلا چیز سنگین حتی یک کیلو بلند نکنید موقع نشستن بلند شدن احتیاط کنید تقریبا استراحت کنید حالا استراحت مطلق نه ولی نسبتا استراحت کنید تا ی ذره سن بارداری بیشتر بشه چون اگه پایینتر بیاد سرکلاژ میکنن و اونموقع استراحت مطلق میشید که خیلی سختتره

مال من ۳۴بود ان تی دکتر چیزی نگفت
حالا فردا برم ببینم پایین نیومده باشه

من ان تی 32 بودم آنومالی شدم 36

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
seti seti قصد بارداری
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولوم مامان پناه کوچولوم هفته نوزدهم بارداری