۷ پاسخ

915 تومن

من با بیمه تکمیلی ۱۵۰ شد

خانما سونو ان تی اهواز کی رو پیشنهاد میدید

تو هنوز مونده ک خدا چرا انقد استرس همه چیو داری استرس خودش ضرره بخدا عزیزم

من انجام دادم ۱۲۰۰بابیمه تامین

بعضی جاها دفترچه قبول میکنن اون کمتره بعضی جاها هم آزاد تا ۹۰۰ هست

۸۰۰‌‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان جوجه صورتی🩷 مامان جوجه صورتی🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی آقا مامان علی آقا ۳ سالگی