۵ پاسخ

منم نبات عرق شاهپرن دکترش یه شربت نعنا نوشت بود دادم فقط گریه جیغ میزد نمیخوابید یه روز ندیدم دیدم اون شکم درش زیاد میکنه

این عااالیه

تصویر

من اینو میدم ب پسرم برا دل دردش

تصویر

یکم اسحالم هست این شربت خوبه بنظرت خیلی زور میزنه قرمز میشه بعد یهو بادشکم میده

گریپ میکسچر مینو

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی
مامان سامی مامان سامی ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان 💙💙💖 مامان 💙💙💖 ۱۳ ماهگی