غذای امروز آقا هاکان

تصویر
۵ پاسخ

دکتر به من گفته از ماه دیگه حبوبات بدم بنظرم زود شروع کردی سنگینه براش

چ زود . دکترش کیه؟

خیلی زود عدس دادی از ۷ ماه باید بدی عدس رو

عدس بعد ۷ ماهگی هست ها
بعد هواست به تست حساسیت باشه
پسر من بخاطر این عدس ۱۰ ماه حساسیت داشت تا فهمیدیم از این لامصب هست الانم ۱ ماه دیگه میشه ۳ ماه نزدیم ۲ ساله نمیدم بهش

😍😍😍😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان آروید مامان آروید ۱ سالگی
مامان آرنیک🦕 مامان آرنیک🦕 ۱ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۶ ماهگی
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی