اینم غذای امروز آقا حامی😋

اوتمیل موز🍌

تصویر
۸ پاسخ

شما از چهار ماهگی داری غذا میدی؟

جوپرکه؟

چجوری نمیشینه هنوز بش غذا میدی؟ نمیپره گلوش؟

نوش جونش🩵
رفلاکس داشته که چهارماهگی شروع کردین ؟

عزیزم میشه کامل بگی

جو پرک هستن؟پختی شون؟

به به نوش جونش

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان فندق و فسقلی مامان فندق و فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۶ ماهگی