اینم از غذای آقا شایان هویج بخته شده

تصویر
۳ پاسخ

نوش جونش
خیلی رقیق بزار یکم آبش خشک بشه یکم بافت داشته باشه

نوش جونش
فقط خیلی رقیق کردی دفعه بعد یکم غلیظ ترش کن

نوش جونش
میکس کردی یا له کردی؟
با چه شیری قاطی کردی
منم میخوام برای دخترم درست کنم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۶ ماهگی
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 ۵ ماهگی
مامان فندق و فسقلی مامان فندق و فسقلی ۱۱ ماهگی