بچه ها من ۷هفته تمامم برم سونو یا صبر کنم؟

۱۱ پاسخ

اره گلم برو
منم هفت هفته تمام شد رفتم واسه صدای قلبش😍

صبرررر

من امروز رفتم صدا قلبشم شنیدم

اها،اره خداروشکر مشکلی نبود فقط جنسیتش

نه برو خوبه

نه گلم من هفته ی ۱۴هستم رفتم گفته فعلا مشخص نیست

برووو

گلم علائمت چی بود

عزیزم ماه اولی ک باردار بودی پریود شدی؟

سلام .خوبین؟ببخشید اینطور میپرسم ولی من کلا گیج شدم من ی بار از یک دکتر پرسیدم گفت نهمین روز پریودی تا پانزدهمین روز یک روز در میان اقدام کنید و منتظر بمونید ولی اینجا داخل چرخه پریودی سایت گهواره که اطلاعات شخصی وارد میکنی خیلی بعدتر از نهمین روز رو زده روز تخمک گذاری بهترین زمان برای اقدام چطوری حساب میشه؟

جنسیتش

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💙🥹 مامان جوجه ها💙🥹 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری