خانما ازچندماهگی میشه برابچه ضدآفتاب زد؟

۵ پاسخ

منم لایک کن

از شش ماهگی

من سان سیف گرفتم افتضاحه خیلی خیلی سفید هست و میماسه

۶ ماهگی به بعد

از الان. دکتر برای بچه من نوشت توی نسخه ش

سوال های مرتبط

مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان آرتین💙 مامان آرتین💙 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۷ ماهگی