خانما شما ان تی رو دقیقاً چند هفته دادید؟

۱۳ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

۱۲ هفته ۳ روز

من ۱۱ هفته و ۴ روز بود که گفت اگه سه یا چهار روز بد میرفتم بهتر بود
اما خوب انجام دادن همه چیم عالی بود

بهترین زمانش تو ۱۲ هفتس.چون میگن طولانی تر بشه اون آب جذب میشه و قابل تشخیص نیست.من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم

بهترین زمان از نظر پزشک ها ۱۲ هفتست

۱۳ و ۴ روز

دکتر برای من ۱۲ هفته و ۴ روز نوشته

13هفته کامل

۱۲هفته و ۲روز

۱۲هفته

۱۱هفته و ۶روز دیر میشه بنطرتون ؟

۱۲ هفته و ۳ روز

11 هفته 4 روزه دادم

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری
مامان کیان و آرش مامان کیان و آرش ۵ ماهگی
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد