بچه ها آزمایش قند چند هفته گی انجام دادین؟

۹ پاسخ

۲۸ تا ۳۲
بهترین زمان ۳۰ هفته هست

25هفته

یه بار ۱۸ یه بار ۲۸

من همین هفته انجام دادم، ۲۷

الان باید انجامش بدی

بین ۲۴تا ۲۸هفته دکترتون بنویسن برید انجام بدید

من 28هفته

والا توگهواره هم نوشته تو7ماهگی بایدبری ولی واس من این هفته بهداشت نوشت رفتم

۲۴ تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری