ازمایش قند چند هفته بودین انجام دادین؟؟

۴ پاسخ

سوال منم همینه چون منم دیابت دارم

24هفته4روز من رفتم از 24هفته تا28میرن
زودتر بری بهتره

بچه ها منی ک از هفته های اول قند داشتم باید آزمایش دیابت بدم ؟؟؟ آخه همینجوری قندم بالاس

۲۴ تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد