خانما سونو انومالی تصویر سه بعدی نشون میدن؟

۴ پاسخ

خیلی ضرر داره میگن اگ بعدش بتونین جنینو ببینین تنش همه تاول میزنه انگار

نه سه بعدی بین ۲۸ تا ۳۵ بهترین زمانه
و هزینه‌ش جداگانه‌ست و همه دستگاهشو ندارن.

نه مگه اینکه خودت بخوای که ۲۹۰۰ میشه

فک کنن اگ بخای س بعدی ببینی باید بری پیشرفته ک هزینش تقریبا ۳ تومنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری