دندون بزشکی تو بارداری میشه رفت ب

۵ پاسخ

تو سه ماه وسط میشه من رفتم

اگر خیلی واجب نامه از دکترت بگیر برو .اما باید رو پهلو بخوابی ،صاف نمیشه

سه ماه وسط بارداری فقط گلم

الان ک نه سه ماه دوم میشد فقط

برای عصبکشی و پر کردن ؟دندونم شکسته هر سری هی میشکنه

سوال های مرتبط

مامان یاس مامان یاس ۱۱ ماهگی
مامان پناه 
خانم مامان پناه خانم ۱ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی