چرا تو بارداری دندون خراب میشه اخه

۴ پاسخ

😭😭😭😭

اصلی ترین دلیلش اینه که بخاطر تهوع و بالا اوردنهای مداوم ماه های اول محیط دهن اسیدی میشه و دندونارو اسیب پذیر میکنه.

دلیل اینکه قرص کلسیم استفاده میکنیم اینه ک بچه از کلسیم بدن خودمون برای استخون بندی استفاده نکنه

چون نوزاد کلسیم رو از خودت میگیره

سوال های مرتبط

مامان یاس مامان یاس ۱۱ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی