😭😭😭😭
اصلی ترین دلیلش اینه که بخاطر تهوع و بالا اوردنهای مداوم ماه های اول محیط دهن اسیدی میشه و دندونارو اسیب پذیر میکنه.
دلیل اینکه قرص کلسیم استفاده میکنیم اینه ک بچه از کلسیم بدن خودمون برای استخون بندی استفاده نکنه
چون نوزاد کلسیم رو از خودت میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.