از کی میشه از کالسکه استفاده کرد؟

۳ پاسخ

من از دوماهگی استفاده میکنم

من استفاده میکنم تاحالا دوبار بیرون بردم

من از همین دوماهگی بصورت خوابیده تو خونه استفاده میکنم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی