کی میشه از کالسکه استفاده کرد؟

۵ پاسخ

اگه کلیکه اتون خوابیده هم میشه از اول

من هنوز بیرون در نیاوردم تو خونه استفاده میکنم کامل میخوابونم بچم توش راحته

از اول . کالسکه رو بخوابون حالت کری کات بشه

از الان

من دیشب استفاده کردم چندساعت راحت بود داخلش

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی