کالسکه از کی قابل استفاده اس

۶ پاسخ

من از چعل روزگی کذاشتمش

من از اول استفاده کردم فقط باید بخوابونی اولش

من از دوماهگی گذاشتم

از همین حالا استفاده کن ، زیرش یه تشک پهن کن حتما که لیز نخوره فقط

من بچمو ذیشب گذاشتم تو کالسکه سز میخورد
گردن بچم‌خم شده بود اصن

از اول

سوال های مرتبط

مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۶ ماهگی