۶ پاسخ

من هنوز نبردم

من ۲۱ روزگی بردم..یکم بچه اذیت میشه ولی خوب میشه عکساش

عکاسی نوزادی رو باید قبل ۱۲ روزگی ببری ،من یازده روزگی بردم ،ولی میتونی ماهگرد بگیری ازش

من ۱۶ روزگی بردم
اگه بخوای قنداقش کنن هرچی زودتر ببری راحت تره

بگیر بنظرم

من خودم امروز کیک و سفارش دادم میرم بگیرم و خودم عکس بگیرم ازش

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی