۳ پاسخ

نه عزیزم برو منم شدید سرما خوردم حالم خوب نیست
منم میرم حتما سروم بگو بزنن تا زود بهتر شی

نه اتفاقا بری بهتره من تو عید سرما خوردم نرفتم گفتم خودم خوب میشم بدترم شدم

ن عزیزم اتفاقا برو دکتر یه چیزی بده بهت خوب بشی

سوال های مرتبط

مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی