خانوما شما تو بارداری تیروئید داشتید؟؟

۶ پاسخ

من قبل بارداری نداشتم . تو ازمایشم گفت که داری رفتم دکتر غدد بهم قرص داد . تا ۳ ماه .

من کم کاری شدید گرفتم قند و فشارم رفت بالا بیمارستان بستری شدم الان امروز ترخیصم

آره قرص میخورم

من کم کاری

من پرکاری

من دارم

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دخملام 💞 مامان مامان دخملام 💞 هفته بیست‌ونهم بارداری