خانما شما تو بارداری رابطه داشتید؟
مشکلی پیش نیومده؟

۱۷ پاسخ

اگه جفتت پایین نباشه ودخول عمیق نباشه مشکلی نداره

ما سه ماه اول نداشتیم الانم دیگه هفته‌ای یا ۱۰روزی یکبار نزدیکی داریم

نداشتیم و نمیخوایم داشته باشیم

سر اولی ک زیاد رابطه داشتم خداروشکر چیزی نشد سر اینم داریم اما کم

ما اصلا نداشتیم
و نخواهیم داشت
بخاطر ریسکش اصلا انجام نمیدیم

من یکبار بدون دخول داشتم در کل این مدت ولی میگن تا ۱۲ هفته بهتره که نداشته باشی

بله هیچ مشکلی ندارم البته سه ما اول دکتر منع کرده بود به خاطر پایین بودن جفت اصلا کاری نکردیم اما بعدش گفت میتونیم دیگه راحت بودیم. مشکلی پیش نیومد

من دکترم گفت جفتت پایین نیست مشکلی ندارع هرچقدر میخوای داشته باش فقط محکم و با ضربه نباشع

در کل خطر داره

اگه مشکلی نداره اروم‌هفته ای یبار داشته باش

۳ماه اول نداشته باشی بهتره

من دکتر گفت اشکال نداره دارم ولی یه بار لک بینی کردم

بستگی به شرایط داره با دکتر مشورت کن ببین طول سیروکس چنده و جفتت پایینه یا بالا دیگ دیدی همه چی طبیعیه میتونی نزدیکی کنی
۹ ماه چطور مردا صبوری کنن

نه مشکلی نیس

سر بارداری اولم داشتم منع نبودم ولی سر دومی منع هستم انجام ندادم تا الان

فعلا ک نه
دکترم منع نکرد

ما که کلا نداشتیم و نداریم، ریسک داره کلا

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری