خانوما شما تو بارداری رابطه دارید مشکلی پیش نمیاد؟

۲۱ پاسخ

من از همون اولش داشتم تا الان
ولی منعی چیزی نیستم
دکتر گف به پهلو
ضربه ای هم نباشه اروم

من از اول داشتم چیزی نشدع تا اینجا بارداری سالمی داشتم

اگه لکه بینی نداشته باشید هفته ای یکبار اروم بدون ضربه وپهلو به پهلو مشکلی نیست

ایشاله نه بابا اون موقع هم استرس بچه داری و لینا ایشاله بجه هامون سالم بدنیا بیان

من ممکن تااخربارداری هم خبری نباشه آره این همه استرس بزا کمی هم بخندیم

ولی معنیش که همش یکیه🤣🤣🤣🤣

خیلی خندیدم ولی خیلی بی ادبی شد ای وای

وای خودم چقدخجالتی کشیدمممم

خخخخخ معذرت اشتباه تایپی بود بااین ناخن ها

بستگی داره دکتر اجازه بده یا نه
دکتر من گفت هفته ای یکبار پهلو به پهلو مشکلی نداره و ارام و بدون ضربه

ولی بعضیا اجازه ندارن

گرچه ما انقدر میترسیم اصلا هیچکاری نمیکنیم😆😆😆😆😆😆

منم دو ماه ندادم

من قبلا منع بودم سرکلاژیم ولی الان دیگه دارم

من ندارم سر پسرمم کلا تو بارداری رابطه نداشتم

اگر دکتر منع نکرده هیچ اشکالی ندارد چرا خودت ازیت میکنی

من دارم خداروشکر مشکلی نیس/ اگه دکترتون منع نکرده هیچ ایرادی نداره

بستگی به نظر دکترت داره
برا من جفتم پایین بود گفت نداشته باش

منکه قبل موعدم نمیدونستم باردارم رابطه ام داشتم ولی خب از وقتی فهمیدم ندارم اصلا محض احتیاط

من ممنونم بخاطر لک

ن من ک ازاولش ندارم ودنداشتم
چون جفتم پایین بود اوایل و ممنوع بود
بعدم ک دیگ دکتر گفت خیلی سطحی باشه و نمیدونم مراقبت و ارضا شدن باعث انقباض رحم میشه و.. ترجیح دادم نداشته باشم راحتترم

من که ندارم

سلام عزیز دلم 🥺
میشه لطفاا بهم درخواست دوستی بدی 🥺🥲
هرروز اینجا چا.لش میزارم و جای.زه میدم 🥺🥺خوشحال میشم حما..یتم کنی و ت چالش هام شرکت کنی و نظ.ر خودتو برام بنویسی 🥺🥺😘😘
هر کی میبینه درخواست بده لطفاااا🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری