دوستان ازمایش بارداری باید ناشتا باشیم؟

۶ پاسخ

درخواست بده

من اول رفتم آزمایش عادی دادم گفت بارداری بعد دکترم گفت باید تیتر بدی دوباره رفتم تیتر هم دادم اینجوری اذیت شدم دوبار دوبار

اگر تیتر بتا بخوای بدی آره ۸ تا۱۲ ساعت باید ناشتا باشی

نه گلم فرقی نمیکنه

نه عزیزم ناشتایی بخور و برو

ن عزیزم نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان روله🦋❤️ مامان روله🦋❤️ هفته یازدهم بارداری