۴ پاسخ

یعنی بتاتیتر ؟ نه حتی بعدازظهر هم میتونی ازمایش بدی

آزمایش قند اگه نداره نه

نه عریزم

نه نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیستم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان النا 👧🏻💜 مامان النا 👧🏻💜 قصد بارداری