۷ پاسخ

منم دیروز واکسن کزاز زدم سرم خیلی درد میکنه طبیعیه؟
شما بعد چند روز خوب شدی؟

برامن عوارضش فقط درددستم بودتاچندروز

ب من گفت اگر تب اینا داشتی استامینوفن325مجازی بخوری
ولی فقط دستم دردمیکرد

من نداشتم

تازه واکسن زدی

به بهداشت بگو

سردرد من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد