خانوما بستنی از چند ماهگی میشه داد

۳ پاسخ

دخترم داره میره تو ۹ ماه من بهش بستنی وانیلی میدم‌خیلی دوس داره و‌اگر بچه هاتون به پروتیین گاوی حساسیت ندارن اشکالی نداره یه میدار بخورن

من میدم‌ولی شکر داره ندی بهتره من اوایل خیلی حساس بودم پسرم تا دو ماه هیچی نمیخورد دیگه مجبور شدم با این چیزا کنار بیام ولی به نظرم ندی بهتره

من الان خودمون میخوریم
از کنار قسمتای سفید بستنی خیلی کم ، یا شده بعضی وقتا فقد قاشق میمالونم ب بستنی فقد یخ بشه
بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان محمدآقا مامان محمدآقا ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی